LV

Biežāk uzdotie jautājumi par e-veikalu

Esošajos apstākļos nācies e-veikala atvēršanas procesu sasteigt, bet turpinām strādāt pie uzlabojumiem, lai iepirkšanās tajā kļūtu par patīkamu iepirkšanās pieredzi ikvienam. Ja zemāk neatrodi atbildi uz savu jautājumu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eshop@gemoss.lv vai zvanot uz tālruni +371 29463447.

Vai Gemoss e-veikalā var iepirkties tikai juridiskas personas?
Gemoss e-veikalā, tāpat kā tirdzniecības vietās, var iepirkties jebkurš, arī privātpersonas.

Kāpēc nevar redzēt cenas produktiem?
Cenas būs redzamas tikai tad, kad pieteiksies e-veikalam kā reģistrējies lietotājs. Pēc reģistrēšanās var redzēt cenas, veidot pirkuma grozu un veikt pasūtījumu.

Kur var reģistrēties e-veikala izmantošanai?
Reģistrēties e-veikalam var ŠEIT vai dodoties uz sadaļu Preču katalogs un tad spiežot uz izvēlnes Reģistrēties, kas parādās lapas augšā, labajā pusē.

Kāpēc neizdodas noformēt pasūtījumu līdz galam?
Ja gadās kādas tehniskas problēmas ar pasūtījuma noformēšanu līdz galam, iespējams, nepieciešama restartēšana. To var izdarīt, nospiežot pogas Ctrl+F5. Ja tas nepalīdz, pamēģini e-veikalu izmantot no cita interneta pārlūka (pirkumu grozs saglabāsies profilā). Ja tas nelīdz, iespējams, nepieciešams iztīrīt kešatmiņu jeb cookies. Ja neviens risinājums nelīdz, rakstiet uz eshop@gemoss.lv.

Kas notiek, ja pasūtītā prece nav saņemta?
Gadījumos, kad pasūtīta prece vairs nav bijusi pieejama un tā nav pievienota pasūtījumam, nauda par nesaņemto preci tiks atgriezta. Naudu par nesaņemto preci banka atgriezīs 2-5 darba dienu laikā, atkarībā no bankas darbības ātruma.

Vai e-veikalā var iegādāties visas preces?
Jā, e-veikalā ir pieejami visas tās pašas preces, kas veikalos, ja vien tās ir noliktavā. Gadījumos, kad prece nav bijusi noliktavā, nauda tiks atgriezta.

Kā var veikt samaksu par pirkumiem?
Pēc pirkuma groza izveides tiks noformēts pasūtījums un par to varēs samaksāt ar maksājuma karti.

Cik ilgā laikā es varēšu saņemt iegādāto preci?
Pēc maksājuma apstiprinājuma, atkarībā no pasūtījumu apjoma, pirkums būs gatavs saņemšanai/piegādei 1-3 dienu laikā.

Vai ir pieejama preču piegāde?
Jā, preces piegādāsim ar pakomāta starpniecību uz jebkuru adresātu Latvijā.

Vai ir iespēja saņemt gatavo preci veikalā?
Jā, pasūtījumu var saņemt arī mūsu veikalā Mūkusalas ielā 73, kur pirkumi būs sagatavoti saņemšanai.

Kāda ir piegādes maksa?
Piegādes maksa pasūtījumiem līdz 70 EUR ir 2,99 EUR, pirkumiem virs 70 EUR bezmaksas piegāde.

Kā sazināties par e-veikala pakalpojumiem?
E-pasts: eshop@gemoss.lv
Tālrunis informācijai: +371 29463447
Par e-veikala darbību un pasūtījumiem var sazināties darba dienās no plkst.9:00 līdz 17:30.

Patīkamu iepirkšanos, 
Tavs Gemoss!

Jūs varētu interesēt arī: