LV

Saruna “Trendi, pārmaiņas un kartupeļu piens”: Arvis Zēmanis un Linda Vilmansone-Virbule

Janvārī, sadarbībā ar GEMOSS, Arvis Zēmanis apmeklēja konferenci “Restaurant Marketer & Innovator”, lai Eiropas HoReCa nozares vēsmas vestu pie mums, uz Latviju.

Viegla un izklaidējoša saruna par nopietnām tēmām – par HoReCa un BaReCa nozarei saistošo, kas novērots konferencē* kopā ar ēdienu stilisti un gastro mārketinga dāmu Lindu Vilmansoni – Virbuli.

*HoReCa nozares mārketinga ekspertu un inovatoru samits “Restaurant Marketer & Innovator” uz divām dienām Londonā saved bāru, restorānu un viesnīcu jomas profesionāļus – uzņēmējus, mārketinga direktorus, zīmolu vadītājus, tehnologus, konceptu izstrādātājus un stratēģus – no Lielbritānijas un Eiropas.

Paneļdiskusiju, meistarklašu, pētījumu atskatu, attīstības prognožu un diskusiju galvenais fokuss konferencē šogad bija vērsts uz pasaules pārmaiņām, jaunām mārketinga stratēģijām un saistītām inovācijām. Šogad HoReCa mārketinga aspektā tika izcelti tādi tēmturi kā “digitālā evolūcija”, “koncepti un stāstniecība” un “trendi 2022”.

Saruna “Trendi, pārmaiņas un kartupeļu piens” ar Arvi Zēmani un Lindu Vilmansoni-Virbuli notiks 16. februārī plkst. 14.00 GEMOSS Facebook LIVE